יום שני, 29 בינואר 2018

מנוע החיפוש Trip: שלוש סיבות להתחיל להשתמש בו כבר עכשיו!

מנוע החיפוש הרפואי Trip, שכבר כתבתי עליו בעבר, קיבל כמה עדכונים ושיפורים בתקופה שחלפה מאז. להלן שלוש סיבות להתחיל להשתמש בו כבר עכשיו!

1. Latest and greatest

Latest and greatest הוא כלי חדש באתר, אליו יש גישה לכל המשתמשים גם ללא תשלום. ניתן לראות את הקישור אליו בתפריט בראש דף הבית. באמצעות השימוש בכלי זה ניתן לראות בקלות את התוכן החדש והפופולרי בנושאים מסוימים מהשנה החולפת.
בלחיצה על הקישור מדף הבית נפתחת רשימה אלפביתית של הנושאים, למשל סידן או מיינדפולנס, שבלחיצת כפתור ניתן להתעדכן מה חדש ופופלרי בתחום. בנוסף, לאחר ביצוע חיפוש כלשהו, מופיע קישור לכלי בדף התוצאות, המפנה למאמרים אחרונים ופופולריים על פי נושא החיפוש שבוצע. כלומר, ניתן לקבל את רשימות Latest and greatest גם למונחים שאינם מופיעים ברשימה הבסיסית.

2. מנוע התשובות

מנוע התשובות של Trip מטרתו לתת תשובות לשאלות קליניות בקליק אחד. ההשראה לכך היתה המשפט: "3 קליקים הם שני קליקים יותר מדי" כפי שמסופר בפוסט מהבלוג של Trip על מנוע התשובות. המנוע, המבוסס על מספר אלגוריתמים, המסייעים למצוא את התשובה, וגם לבנות את השאלה מתוך מילות החיפוש, עבר שדרוג לאחרונה. את התשובות לשאלות (במידה ויש) ניתן לראות בראש תוצאות החיפוש, נכון להיום בתוך מסגרת ירוקה.

3. כיסוי של DynaMed Plus

החל מחודש נובמבר 2017 הכיסוי של Trip כולל את התוכן של אתר DynaMed Plus. האתר DynaMed Plus נוסד בשנת 1995 על ידי ד"ר בריאן ס. אלפר, במטרה לספק את המידע הרפואי השימושי ביותר ליד מיטת החולה. בשנת 2005 נקנה האתר על ידי EBSCO Health. הגישה ל - DynaMed Plus היא בתשלום, אבל כאן נכנסות הבשורות הטובות: למי שמגיע לתוכן של DynaMed Plus דרך החיפוש של Trip יש גישה חינמית לאתר עשר פעמים בחודש! הדבר נכון לכל משתמשי Trip, גם למי שאינו במנוי בתשלום. אם אתם זקוקים למידע של האתר בצורה יותר אינטנסיבית ואין לכם גישה מוסדית, מנוי אישי שנתי לאנשי מקצועות הרפואה הוא כ -200 דולר לשנה, ולרופאים כ - 400 דולר לשנה נכון להיום. 


https://www.tripdatabase.com/

מידע נוסף

מידע מפורט יותר על אופן החיפוש ב - Trip ומאפינים נוספים כמו יצירת אלרטים ניתן לקרוא כאן.
מידע נוסף על כל החידושים האחרונים ב - Trip כולל סיור וירטואלי באתר ניתן לראות כאן.

גלישה נעימה! אשמח לשמוע אם אהבתם את האתר כאן בתגובות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה